Vår tilnærming handler primært om kundeforståelse. Dette vil hovedsakelig si forståelse for kundens strategi og forretningsprosesser, kundens kunder og inngående kunnskap om mennesker og kultur.
Vi søker å forstå hvordan de sentrale driverne i organisasjonen fungerer og hvordan disse kan påvirkes for å fungere enda bedre i fremtiden.
For å gi våre kunder faktiske resultater, er skreddersøm og forankring i forretningsmessige mål avgjørende i designet av prosesser og aktiviteter. Vi behandler organisasjonens behov som en dynamisk størrelse. Dette fordi våre prosesser skaper endring som derav forandrer behovet for videre utvikling og endring. Det er i samhandling med våre kunder at vår rolle og samarbeidsform utformes, samt hvordan vi best mulig kan utgjøre en merverdi – som sparringspartner, rådgiver og støtte i endringsarbeidet.
Design
Designet kommer til ila følgende faser:
Prosesser med ledere - 4 akser
Meg som leder. Hvem jeg er:
Min ledelse. Hva jeg gjør:
Mitt lederskap. Hvordan jeg gjør det:
Bransje og organisasjon. Forretningen min:
Terrosa Consulting AS | Org.nr.: 917 963 479 | Adresse: Olaf Helsets vei 6, Skullerud, 0694 Oslo | Tlf: +47 46 92 50 69 | e-post: kontakt@terrosa.no